Nakup vstopnic možen tudi na vratih na dan dogodka po prodajni ceni. *V primeru, da zaloga ni pošla.
Kulturno-kreativni sektor

Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh

Objavljeno 22.04.2021, avtor patriotmin

5. maj 2021 | 13:00–15:00
Na spletu

Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.

Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je učinkovito in uspešnejše.

Predavateljica bo na delavnici predstavila načine komunikacije, ki so tipični za neuspeh in priložnosti novega pristopa, ki lahko korenito spremeni komunikacijski tok in vodi do dosega želenih ciljev. Čustveni, racionalni, nezainteresirani, nasilni, nepremišljeni tipi komunikacije imajo svoj potek in dinamiko v komunikaciji. Kateri tip komunikatorja ste vi? Priložnosti, ko ugotovite, kje morate korigirati način komunikacije je veliko. Delavnica bo usmerjena tudi v delo na konkretnih primerih.

Delavnica, ki bo potekala v sredo, 5. maja ob 13:00, bo izvedena preko spleta. Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti in sicer najkasneje do ponedeljka, 3. maja, saj je število mest omejeno. To storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si.

Dostop do spletne delavnice bodo prijavljeni prejeli naknadno po elektronski pošti.

*V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.